05 June, 2008

Το Κέντρο Κινητικότητας Νέων στο Φεστιβάλ Πηνειού! Έλα! Η συνεισφορά σου είναι πολύτιμη!


Το Φεστιβάλ Πηνειού, που έχει γίνει πλέον θεσμός στη χώρα μας, συνδιοργανώνεται από 56 τοπικούς φορείς, με τη στήριξη του Δήμου Λαρισαίων.Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται στις όχθες του ποταμού Πηνειού και φιλοξενεί κάθε χρόνο 150.000 επισκέπτες σʼ ένα χώρο που προσφέρεται για εναλλακτικό τουρισμό, ψυχαγωγία και αναψυχή. Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ πραγματοποιούνται στις όχθες του ποταμού Πηνειού, εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς. Αυτό και μόνο το γεγονός το καθιστά ιδιαίτερο πολιτιστικό γεγονός.

Για πρώτη φορά το Κέντρο Κινητικότητας Νέων, και μετά από πολύ κόπο, συμμετέχει στο Φεστιβάλ με περίπτερο πληροφόρησης και ενημέρωσης του κοινού για δυνατότητες ενεργής συμμετοχής νέων και φορέων που δραστηριοποιούνται στο τομέα της νεολαίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Θα διανέμεται στο κοινό πρωτότυπο υλικό (φυλλάδια, μπάλες αντιστρές, κρεμαστάρια, μπλουζάκια, στυλό, μπρελόκ, προφυλακτικά) το οποίο θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες. Θα προβάλλονται σε Η/Υ φωτογραφίες και βίντεο από δραστηριότητες του TerraNEON. Θα παρέχεται δωρεάν Ιντερνετ. Θα υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης που κατασκευάσανε νέοι με αναπηρίες. Κάθε βράδυ στις 20:00 μπροστά στο περίπτερο θα προβάλλονται σε βιντεοπροβολέα ντοκυμαντέρ και ταινίες με θέμα την πολυπολιτισμικότητα και τη μη τυπική εκπαίδευση.
Θα υπάρχει ελεύθερος χώρος έκφρασης του κοινού σε πίνακες με ερωτήσεις:
Τι μου αρέσει στην πόλη μου / Τι δεν μου αρέσει στην πόλη μου / Τι λείπει από την πόλη μου / Τι μπορώ να κάνω εγώ για την πόλη μου.
Τα μέλη και οι εθελοντές του Κέντρου θα διοργανώσουν πολλές δραστηριότητες για όλο τους νέους επισκέπτες του Φεστιβάλ....το ακριβές πρόγραμμα ετοιμάζεται, αφορμή όμως θα είναι το πρόγραμμα Ανακύκλωσης που υλοποιείται με το Θεραπευτήριο Χρόνιων Παθήσεων "Αριστεύς" και τους εθελοντές EVS.

Το πλήρες πρόγραμμα του Φεστιβάλ Πηνειού βρίσκεται στη σελίδα: http://www.eventsguide.gr/site/article.php?aid=4594

Το Κέντρο Κινητικότητας Νέων καλεί όλους τους φίλους του και όλους όσους συμμετείχαν σε παλιότερες δράσεις, να συνεισφέρουν στην πετυχημένη παρουσία του Κέντρου στο Φεστιβάλ Πηνειού! Μάθε περισσότερα στο 2410 618 890 κάθε μέρα από 11:00 ως 13:00.

No comments: